MUKADIMAH

Selamat berkunjung ke "Unknown's blog". Blog yang dihandle-kan oleh seorang pengkritik tak profesional dan agak macho. Banyakkan membaca, banyakkan mengkritik. Hidup anda akan penuh dengan tanda "?" So, kalau suka datang lagi, kalau tak suka... SUDAH!
TERUSKAN MENGEJAR CITA-CITA KORANG, JANGAN PEDULIKAN KATA KURANG MANIS ORANG LAIN.KORANG YANG NAK BERJAYA, BUKAN SAMPAH-SAMPAH MASYARAKAT TU

Anda pencinta blog?

Sunday, December 1, 2013

Starting.... Short Update

Salam dihulur buat readers yang sudi baca posting wa yang buat kali pertamanya. Tanggal 1 December 2013 bersamaan 28 Muharram 1435, "Unknown's Blog" telah mengambil keputusan untuk post something yang .. eeiuuu jerk! Over k. 

Wa sebelum ni pernah ada blog, juga blog yang tak femes.. Yelah, sapa nak usya blog wa, dah la tak hensem.. tak femes pulak. Btw wa ada Twitter dan Facebook yang u'olls boleh singgah. Blog yang gua bina sebenarnya hanya untuk "suka-suka". Nothing special here.

InsyaAllah blog yang wa handle akan sentiasa hidup dan bernyawa. Okeh untuk penjelasa kenapa letak nama blog yang ntah apa-apa tuh, wa sebenarnya dah kering idea takda tahap kalau nak tahu. Memang tak lah nak letak nama jambu-2, sebab wa ni macho kata orang? Kata orang lah~ Bagi wa, no comment kalau tengok muka sendiri kat cermin, hensem jugak!Anyway, add lah Fb gua or follow up je Twitter buruk wa tuh. Kalau taknak takpe, jeling-jeling sudah laa. :D 

1 December 2013, lagi sebulan dah nak masuk tahun baru, untuk pengetahuan,kita dah lama masuk tahun baru. Ye! Tahun baru Islam. Bulan Muharram, bulan penghijarah Nabi Muhammad SAW serta kaum Muhajirin dari kota Mekah ke kota Madinah. Tediaaaaa, tau habis aihh! Macho bukan sebarang macho k. Macho gua ada nilai. Hehe..

No comments:

Post a Comment